Reference

Reference

„ShrtCut Studio jsme vybrali na začátku roku 2019 v tendru na komunikační agenturu. O výběru nás přesvědčila zejména znalost mediálního prostředí, zkušenosti členů týmu se všemi aspekty komunikace a široké know-how v oblasti finančnictví. Spolupráce s agenturou je profesionální a zároveň velmi přátelská.“

Petra Kopecká, tisková mluvčí, Raiffeisenbank

 

„Agentura ShrtCut pro nás již téměř tři roky zajišťuje komunikaci značek Toyota a Lexus. Se službami agentury jsme velmi spokojeni. Za dobu naší spolupráce došlo k výrazné profilaci značky Toyota jako lídra v oblasti ekologických automobilů a významného podporovatele sportovních aktivit. Aktivity agentury k tomu přispěly zásadním způsobem.“

Jitka Jechová, PR Manager, Toyota Czech Republic

 

„ShrtCut není „jen“ agentura, což je základem jeho úspěchu. Je to parta lidí, která dokáže velmi rychle pochopit, co firma skutečně potřebuje a obratem to dodat. Ať už je to výstup v tisku, rádiu nebo televizi, mediální obsah nebo konzultace nad kampaní, vždy to má rychlost, kvalitu a především osobní přístup. Se ShrtCutem spolupracuji už čtvrtým rokem a je pravdou, že za velkou část úspěchu firmy vděčíme mediálnímu obrazu, který nám pomohl tým kolem Jarka Matyáše na trhu vybudovat.“

Jiří Paták, zakladatel, Chytryhonza.cz

 

„Spolupráce s agenturou ShrtCut byla skvělá volba. S PR agenturami jsme neměli žádné předchozí zkušenosti, ale raketový nárůst citovanosti naší společnosti Next Reality  a zájem redakcí online i offline médií nás rychle utvrdil v tom, že jsme se rozhodli správně. Výsledek předčil naše očekávání a věříme i do budoucna ve vzrůstající tendenci naší mediální přítomnosti. Samotná komunikace s agenturou je na špičkové úrovni a není jí co vytknout. Neustále přicházejí s dalšími tipy na vylepšení spolupráce.“

Lukáš Kroupa, marketingový manažer realitní kanceláře Next Reality

 

„Na práci agentury ShrtCut oceňuji především schopnost předložit téma atraktivním a srozumitelným způsobem široké veřejnosti. Díky nim můžeme prezentovat naše názory a postoje nejrůznějšího charakteru. Patrné jsou také jejich velmi dobré vztahy s novináři, proaktivní přístup a profesionalita. Jejich systematická práce významně zvyšuje povědomí o naší společnosti. Zároveň náš vztah považuji za velmi přátelský a otevřený. Těším se, co nového přinese další období.“

Ondřej Mašín, výkonný ředitel realitní kanceláře Reality IQ